Pagina's

vrijdag 25 februari 2022

Einde Olympische spelen

 Wat heb ik genoten van de olympische spelen. 

Heerlijk voor de tv zitten veel gezien (samenvattingen van de nacht 

want dan lig ik echt in bed).

 Ik kijk nooit veel tv maar nu wel. Werken in huis  .... alleen het hoognodige 

en dan weer genieten van schaatsen, skiën en alle andere onderdelen. 

Maar tv kijken is niet mijn beste bezigheid. 

De oogjes vallen meestal dicht. Tja wat doe je dan ? 

Precies haken of breien en dan kan ik wel wakker blijven.

Nou had ik mijn deken al laten zien maar er was nog een week te gaan. 

Dat werden hartjes om de restjes garen weg te werken.


Deze zijn iets kleiner geworden, dunner garen en kleinere haaknaald.

En ineens zijn er heel veel hartjes klaar.

Ze zijn zo leuk en makkelijk om te maken.

Helaas zijn de restjes nog niet allemaal op gekomen. 

Ook werden er sokken op de naald gezet maar daarover later meer

 (de teen moet nog worden gebreid).


Ik wens jullie een fijn weekend,

 Liefs Mirjam.




4 opmerkingen:

  1. Ik hoor van veel mensen dat ze naar de spelen hebben gekeken. Persoonlijk vind ik het schaatsen wel even leuk om naar te kijken, maar verder niet. Het is wel een ideale combi om een handwerkje erbij te pakken.
    Wat heb je veel hartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik handwerk heel graag tijdens het tv-kijken. Ik heb trouwens weinig van de Olympische Spelen gezien. Overdag kijk ik gewoon niet vaak tv. Alleen als ik moet strijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Olympische vlag! Ik kan me voorstellen dat je nu moet 'afkicken'.
    Je hartjes zijn een mooie kleurige verzameling geworden. Heb je ze ook al eens aan elkaar genaaid en wat gevuld? Dat heb ik destijds gedaan en het werden leuke sleutelhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ja de olympische spelen ook veel gekeken. Wat een leuke vlag van de spelen net zoals je hartjes mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen