Pagina's

dinsdag 1 februari 2022

Gehaakte hartjes

 Bij het opruimen vind ik 3 gehaakte hartjes. 

Ze liggen er al een poosje, maar geen patroonblad te vinden wat het moet worden. 

(Externe schijf gecrast eind vorig jaar, dus alles is verdwenen)

Nou dan maar een paar lossen er aan gehaakt voor het lusje en een

 sleutelhanger ervan gemaakt.

Heb ik weer wat om weg te geven.


Zaterdag  (of vrijdag) zat ik te lezen op andere blogs en wat zie ik op het blog 

van De Breimeisjes ....... precies een foto waar mijn hartjes voor bedoeld waren. 

Foto komt van de breimeisjes (Ik hoop dat ik je foto mocht gebruiken).

Foto: De Breimeisjes

Het originele patroon komt van Jolanda van filantrojopie.

Leuk dat ik het weer tegen ben gekomen en heb het patroon maar weer bewaard.

Wie weet komt het er nog eens van om te maken.


Lieve groet Mirjam




5 opmerkingen:

  1. 'Toeval bestaat niet' wordt er wel eens gezegd.
    Toen ik je berichtje begon te lezen, moest ik ook gelijk aan Akkelien's Klavertje 4 denken.
    Jouw eerste drie 'blaadjes' hebben in ieder geval een mooie bestemming gekregen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik dacht ook al bij het zien van de groene hartjes dat het een klavertje vier moest worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch nog geluk bij een ongeluk... En ik denk dat je het patroontje van AKkelien ook nog wel gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja had het maar gevraagd dat klavertje van Akkelien was vorige week langs gekomen ik zag er direkt het klavertje in. Ach zo kom je er wel weer met je patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartjes of klavertje 4 altijd leuk om te krijgen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen