Pagina's

donderdag 12 mei 2022

Nog meer dekens

 Weer kreeg ik 2 zakken met gebreide dekentjes uit Nijkerk.

Mevrouw Ina heeft ze gemaakt (80+). 

Het zijn klein formaat dekens maar zo mooi gemaakt.









Ik heb vorige week al deze 17 kleine dekens afgeleverd in Harderwijk, 

3 grotere dekens van mijzelf.


de beren mochten ook mee en ik heb er

nog wat broekzak popjes en hartjes bij gedaan. 



Dat ruimt bij mij weer op en ik hoop dat dit troost mag bieden.

Nu gaan we weer verder met andere (makkelijke) projectjes. 

Er zijn nog restjes genoeg.


Geniet van alles wat jullie doen, 

liefs Mirjam


4 opmerkingen:

  1. Wat heeft die mevrouw mooie dekentjes gemaakt! En ze heeft ook nog oog voor kleur en herhaling...
    Heerlijk dat je zoveel - ook van jezelf - hebt kunnen afleveren, daar worden mensen blij van en daar doe je het toch voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig allemaal! En respect voor deze mevrouw en voor jou, dat jullie zoveel maken voor goede doelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk, alle gebreide dekentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie patronen van de kleine dekens. en dan van een 80 plusser wat knap gedaan. En wat heb je veel weggebracht zoveel popjes en beren en hartjes geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen