Pagina's

dinsdag 24 mei 2022

Verjaardag nostalgie

 Vorige week donderdag mocht ik jarig zijn.

Het was een hele gezellige dag met bezoek. 

Van de kinderen moest ik tot zaterdag wachten op het kado. 

(Mijn man al vanaf januari). Spannend!

Om 1 uur kwamen we bij de kinderen, er zat een envelop op de deur 

voor Opa en Oma.

Helaas wij zijn er even niet. Kom maar naar ons ... met 

een adres in Nijkerkerveen.

Nou op naar Nijkerkerveen (is niet zover hoor).

Daar aangekomen moesten we de auto laten staan en 

plaats nemen in een Morris uit 1968.


Wow wat gaaf. Maar eerst foto's maken.




Daar gaan we, de kinderen reden een stukje achter ons aan.


We kregen een picknick mand mee met lekkere broodjes en drinken.

Dus was het pauze, tijd om te lunchen.



Het was een mooie route door het buitengebied van Nijkerk, 

Putten en Hoevelaken.



Lekker landelijk, genieten van de natuur.


Terug bij de kinderen stond nog de bbq te wachten en 

een prachtige bos bloemen.

Wat een gave dag was het en wat een verrassing.

Ik ben nog aan het nagenieten.


Liefs Mirjam




5 opmerkingen:

  1. Wow super leuk dit cadeau net wat voor jullie en geen fordje Jannes :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal top! Wat is dit leuk zeg... En het wachten waard ook. Ik zag mezelf al in dat leuke autootje zitten; echt genieten! En natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd, Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk! Geniet nog lekker lang na van deze prachtige verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeau! Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kado, kan me voorstellen dat je nog aan het nagenieten bent, zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen