Pagina's

dinsdag 31 mei 2022

Sleutelhangers / tassenhangers

Weer een nieuw project waar je goed restjes in kunt verwerken.

Al blijven de restjes er steeds bijkomen.

Niet helemaal naar mijn zin maar kan wel gebruikt worden als sleutelhanger.


Een visje als sleutelhanger, het patroon vind je hier


Dit zijn simpele rondjes die ik ook als begin van een granny gebruik.

Er moeten nog wel sleutelhangers aan.

Ook ben ik weer een deken begonnen met restjes, voordat die af is duurt 

het nog wel even.

Eerst wil ik nog nieuwe knuffelpoppen gaan haken en breien.

Even weer wat anders.

Ik wens jullie veel knutselplezier deze week,

liefs Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Heel leuk! En het zijn inderdaad ideale werkjes voor restjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou vaag hoor ineens verwijderd ha ha nieuwe kans. Mooi sleutelhangers altijd makkelijk om ergens aan te hangen

    BeantwoordenVerwijderen