Pagina's

dinsdag 8 november 2022

Deken voor troost

 

Dit voorjaar heb ik dekens weggebracht voor Troostdekens.

Deze week zag ik op facebook dat er o.a. een deken van mij is opgestuurd naar 

een moeder met 2 kleine kindjes (5 en 2 jaar) waarvan de man/vader 

plotseling is overleden.


Dat ze maar veel troost mogen bieden.

Daarom vind ik het zo mooi om te haken voor zulke goede doelen.

Deken nummer zoveel is klaar.

Zo fijn, ontspannend en gemakkelijk om granny's te haken.


Hiermee begonnen in het voorjaar.


Flinke stapel maar nog wel draadjes wegwerken, dat lukte wel in de 

hitte van deze zomer.

En dan nog aan elkaar haken.



Tada, klaar!


Er zijn nog zoveel resten garen over dat ik nog maar een deken ga maken.

Een warme groet Mirjam.



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Albèrtje en jij op dezelfde dag mooie foto's van jullie granny's plaatsen.
    Mooi ook dat je op Facebook hebt gezien dat een van je troostdekens een goede bestemming heeft gevonden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is een prachtig doel om voor te haken. En hoe mooi dat jouw deken zo'n bestemming heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doel, en ook mooi dat je dan weet waar die terecht is gekomen, mooi om voor dit doel bezig te zijn.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen