Pagina's

dinsdag 15 november 2022

Hartjes ophangen

 Af en toe hang ik wel eens een hartje op als in een rondje loop of fiets.

Als je er dan een paar dagen later langskomt hoop ik dat het weg is.

Wat nou zo leuk is .... op mijn tochtje vond ik dit hart. 


Gemaakt van hout. Ik werd er blij van maar heb het wel laten hangen.


Deze had ik opgehangen.

Er hangt een klein briefje aan: 

Om te houden en mee te nemen
Ik wens je een fijne dag.

Zo zijn er al veel hartjes en smily's bij een ander terecht gekomen.

Aan de smily's hang ik meestal:

Ik ben niet verloren, ik ben gewoon alleen.
Als je me leuk vind, neem me dan mee naar huis.

Gewoon leuk om te haken, leuk om op te hangen en 

ik hoop dat iemand er blij van wordt.


Een warme groet, Mirjam





4 opmerkingen:

  1. Ik weet wel zeker dat daar iemand blij van wordt, Mirjam! Hoe leuk is dit! En ik zit prima in mijn vel, maar als dat nou wat minder is... het idee dat er zomaar iemand - een onbekende - aan je denkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig hart kwam je tegen! Misschien van een stille bewonderaar die je acties waardeert 👍🏼.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super lief, en ook heel leuk om tegen tekomen
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen