Pagina's

dinsdag 6 december 2022

Kerststal

 Op het blog van hip en kleurig kwam ik een gehaakt kerststalletje tegen 

met Jozef, Maria en het kindje Jezus in de kribbe.

Zoiets wilde ik altijd al eens maken maar daar bleef het bij. 

Tot nu. Mijn Jozef en Maria zijn klaar. 

Nu nog een paar herders maken.


Later zag ik dit gebreide stalletje in de etalage van de wolwinkel in het dorp.


Wat een prachtig mooi geheel. 

Misschien gaat dat ooit nog eens wat worden, maar voorlopig ben ik 

blij met mijn gehaakte versie.


Een lieve groet, Mirjam



6 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden, en uitbreiden kan altijd nog, je hebt iig al een mooi voorbeeld
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Jozef en Maria nog tijd genoeg voordat het jerst is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, heel mooi begin en het kan altijd nog uitgebreid (of uitgehaakt) worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Soms is eenvoud gewoon veel mooier 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, gehaakt mogen ze er ook zijn! Ik vind ze erg leuk en herinnerde me opeens weer dat ik een aantal jaren ook zoiets heb gehaakt. Ik moet ze maar weer eens op gaan zoeken. En aan de gebreide versie was ik ook begonnen, maar dat is een heel gepriegel...

    BeantwoordenVerwijderen