Pagina's

dinsdag 20 december 2022

Vervolg kerststal

 Tja, de kerststal van 2 blogjes geleden is uitgebreid ....

.... met 2 herders

Maar ook de 3 koningen zijn van de haaknaald gerold.

Door een toer meer of minder te haken varieert de hoogte. 

Ook de hoofdbedekking heb ik niet hetzelfde gedaan.

Al had ik niet gedacht het dit jaar nog voor elkaar te krijgen.


De kribbe heb ik bekleed met "stro".

Erg leuk om te haken. 


Ook nog even 6 kerstbakjes gemaakt afgelopen week.

2 had ik al weggegeven en vergeten een foto te maken.


Fijne aanloop naar Kerst.

Lieve groet, Mirjam



4 opmerkingen:

  1. Wat enig, Mirjam! Ik zie zelfs de schaapjes van de herder...
    Na jouw vorige blogpost heb ik maar snel mijn kerststalfiguurtjes tevoorschijn gehaald en het staat nu weer te pronken. Ik had er nog een ezeltje bij gemaakt, al staat dat niet in de bijbel.
    Wat lief dat je kerststukjes weg geeft, dat wordt zeker gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je gehaakte kerststal! Ik heb er eentje van de Hema, van hout, jaren geleden. Altijd weer leuk om tevoorschijn te halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden mirjam, de kersta
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerststal! Ik houd wel van die eenvoud, het past bij het kerstverhaal.
    Mooie kerststukjes, altijd weer sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen