Pagina's

dinsdag 13 december 2022

Kerststerren

 Deze kerststerren kwam ik tegen op pinterest. 

Ze komen van het blog van Francien en zijn heel makkelijk te haken.

Goed voor de restjes. 

Ik hang ze lekker weg op mijn loop of fiets ronde, briefje eraan en 

hoop dan dat iemand er weer blij van wordt.


en zo zijn het er 20 in totaal geworden.

Voor je het weet is er weer 1 klaar.


Ik heb er een briefje aan gedaan met een berichtje.

- Ik wens je een Kerst vol warmte en licht.

- Moge er overal Vrede zijn.

- Kerstmis is: Liefde in een wereld van Vrede.

Deze teksten komen van internet en zijn soms een regel uit een gedichtje

Ik wens jullie alvast een fijne voorbereiding voor Kerst.


Een warme groet, Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind dat ook heel mooi! Het is fijn om even zo'n klein sterretje te haken, maar dat weghangen met een tekstje eraan is helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief idee om met deze mooie sterren de kerstgedachten te verspreiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan mirjam,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen